Värmehöjare

Mm, överväger starkt att köpa upp samtliga affärers lager innehållande koftor, varma och mysiga koftor! Så Fältan - se upp, för här kommer den frostskadade Emma! I alla fall, jag ska till Fältan och kolla på vinterstövlar (utan klack) samt det jag nämnde tidigare koftor. Här ska det investeras i värmade tyger för att jag ska kunna svara ordentligt i telefon om dagarna. Kanske ett par torg-vantar? Njaa. Not my style. Som grädden på moset fick jag ett rabatthäfte av mamma med rabatter på just Fältan, så det blir 30% på de vinterstövlar jag hittar, förhoppningsvis idag! :)

Kollade på hm.se och denna kofta är jag lite sugen på, det är dock 3/4 (tre-kvarts) ärm, men jag får väl ta till en filt om jag fryser om armarna. Jag är också lite osäker på vilken färg jag vill ha. Den hallonröda/mörk cericerosa är en färgklick och det är alltid kul och den vita är alltid lika användbar... Jag undar sa flundran, om gädda är en fisk? Eller vilken jag ska ha!?
image771image772

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback