A Very Merry Christmas!

Nu är jag i Uppsala hos pappa för att fira jul på deras vis. Var väldigt länge sen jag var här på julafton, men man kommer ingen stans på att leva i det förgångna så nu är jag här igen! Det är Rasmus första jul och det kan man heller inte missa! Inte för att han kommer att komma ihåg sin första jul men vi syskon kommer att minnas den. Idag fyller han ett halvår, tänk att det gått så fort sen han föddes!

Klockan två kommer farmor och farfar, min farbror och hans fru med barn, ännu en farbror och det var nog alla. Det är redan fullt med julklappar under granen och mer kommer det bli! Undrar om man i överhuvud taget kan komma in i vardagsrummet då?!

Imorgon är det kalkonmiddag hos farmor och farfar och min darling ska invigas i våra vanor när det gäller nubbe och mat ;) Det är första gången vi har kalkonmiddag, det är alltid julmiddag igen på juldagen, men förra året lovade farmor att hitta på något annat, så det ska minst sagt bli intressant att se hur det blir!

Men idag är det Julafton och snart kommer allt folk, så jag tänkte önska er en riktigt God Jul och hoppas ni får en riktigt mysig dag med nära och kära!



image1653

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback