Åre is coming up

Det går ju så himskans (länge sen du hörde det ordet?) fort! Nu i helgen är det andra advent, helgen efter det ska vi flytta (!) och samma helg är det också Rasmus dop. Sen efter det är det typ JUL! Först lite mellandagsrea och efter det ska vi åka till Åre över nyår! Min darling och massa friends ska göra Åre osäkert! Yeah! Om inte annat kommer alla i backen ligga i risk-zonen för att bli påkörda av mig! Mohahaha. Detta innebär att jag är "tillåten" att shoppa, dock under kategorin: skidkläder. Hade varit roligare att få shoppa med kategorin: gala, glamour och skor. Men ibland har man kan man inte få allt. Har kollat lite gran på skidjacka och byxor men det är ju svajn-dyrt! Ge mig något rosa och billigt! Nehepp, så det är väl en kostnad att räkna med denna månad... Kanske ska kolla lite idag när jag ändå åker in till stan. Behöver ett underställ också... Och googles (tydligen)... Helst allt i rosa. Men vadå? Man lever bara en gång!

image1548

"Emma, hur gick det?"

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback