Christmas gifts

Som jag nämde tidigare har jag bara köpt en julklapp hitills, den lättaste av dem alla, dumt att ta den först... Nu har jag bara en, två, tre... sju julklappar kvar och fyra av dem vet jag vad jag ska köpa... Mammas julklapp kom jag på idag, så det är fixat! Fick förslaget att åka till IKEA nu i helgen... Fasen att jag egentligen inte har en minut över på min helg! Skulle vilja träna en gång till också, men det går nog inte att få ihop :( Kan vi inte skjuta upp IKEA lite darling? Snääälla! Kanske ska fråga dig direkt innan jag skriver det här.. Haha.. Men jag har inte riktigt bestämt mig, om man är snabb kanske IKEA är ett alternatvi ändå?! Ja! *hoppas hoppas* (Länge sen man gjorde fjortis-stjärnorna (*) haha) Även på IKEA kan man ju hitta julklappar och kanske ett och annat till mig och mitt rum :)


image1549

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback