Cold as ice

Det är inte bara kallt hemma (sov med pyjamasbyxor, raggsockar, t-shirt och grovstickadkofta - min nya kärlek by the way - i natt) utan också på jobbet! Hemma vet vi inte riktigt vad som händer, vi har en hög snickare, elektriker och andra hantverkare där om dagarna, men varmare blir inte huset för det. Hoppas det är skönt och varmt när jag kommer hem ikväll sen. Här på jobbet är det också freezing, så jag har fått en alldeles egen kupévärmare, i detta fall växeln-värmare :) Den står under skrivbordet och värmer mina fossingar... Mm. En sån borde vi ha hemma i huset, eller i alla fall hemma på mitt rum!

image1645

/emma.

P.S. Det är varm broccolisoppa till lunch idag och det kommer värma gott!

Fina kommentarer
Postat av: Rebecca

överlever gör man alltid, men det är på gränsen :-)


Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback