Härlig kväll

Igår var det en sån där maxad dag, på ett bra sätt, det var mycket på G mest hela dagen. Först jobb, sen körskolan (det gick inte så jätte bra att köra tyvärr, motorstopp är bara förnamnet - gaah. Jag fick totalknäpp och morrade en del, läraren frågade om jag ville springa ut och skrika lite... Hum) sen mötte jag upp min darling i Lidingö Centrum och därifrån åkte vi vidare till Gångsätra gymnasium där det var UF mäss-utställning typ. Kul att se alla déer! Jag kommer ihåg när jag höll på med mitt UF företag och vilket jobb det var! Jisses... Efter det bar det av till Lidingö Centrum igen och vi tjaffsade om vilken film vi skulle se, tjejerna mot killarna kan man ju säga. Pinsamt att erkänna, men killarna vann.. (Denna gången ja.) Sen åkte vi vidare in till stan och promenerade till Rice, en asiatisk restaurang med buffé! Hur mycket sushi man ville och allt annat gott! Muuummms. Jag drack thailändsk öl (singha) och blev lite på örat av bara den, haha. Jag skrattade tills jag fick ont i magen också och min hals gjorde till och med ont av att skrattande! Men det är det lätt värt! Skit kul! Kvällen var hel lyckad och slutade minst sagt toppen!

Ny dag idag och den började med ett core-träningspass. Höll dock på att somna när jag låg på mattan och skulle göra alla konstiga övningar, vinglade en hel del bara för att jag var så trött.. Zzz. Nu är jag piggare, lunchen var god (thai-soppa by the way) och nu ska jag försöka göra nåt av röran på mitt skrivbord. Time to go.


image1544


/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback