Home sweet home

Nu har vi flyttat och som jag skrev tidigare så är huset inte klart. Men man kan tydligt se att det kommer bli ett toppen hus när allt är klart! Just nu är jag uppkopplad med ett 3-modem som Modern Living betalar för, då de pajat våra kablar. Vi har alltså varken telefon eller bredband, men jag har överlevt värre (typ bagage-lös i Sydafrika). Det är massa små tejpbitar överallt i huset så att hantverkarna ska veta var de ska fixa, och man kan inte riktigt packa upp då när de ska hit på måndag och greja. Dilemma, dilemma. Det kommer alltså stå kartonger lite var stans ett tag framöver... Hade velat ha bort dem till jul. Aja, nu blir det förhoppningsvis snart mat och sen kan man smälta dagen!

Så, är ni redo för lite pics? Det här är bara vardagsrummet, köket och mitt rum (de första bilderna)...



Nej nu ska resten av familjen ta mitt internet :) Ha en skön kväll!

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback