IKEA wishlist

Mycket vill man ha, många idéer har man, mycket av de många idéerna finns att hitta på IKEA! Vi var ju där i söndags och kollade lite. Nu har jag möblerat om lite på rummet och konstaterat att en ny byrå behöver jag egentligen inte, jag ska bara måla om och snygga till den befintliga byrån jag har. Den är så stor och djup och sväljer mycket så det är nog en bra idé att behålla den. Nu när jag flyttade hyllan och så blev det bättre plats för den. Sen funderar jag på ett klapp/klaff/vik-bord (eller vad det heter) att sätta fast på väggen under fönstret för att ha som skrivbord, sitta och titta ut på den underbara utsikten och låta mig inspireras! Då är ett bord som man kan fälla "ner" perfekt när rummet inte är stort. Hittade två varianter på IKEA, ena är lite bredare än det andra, så får inspektera närmare nästa gång jag är på IKEA. Sen ska jag välja färg också.. Helst den vänstra tror jag...

En lång spegel (helkropps) ska jag också köpa, att sätta i "smatten"/hallen till mitt rum - perfekt! Samt ett väldigt smalt sängbord, som får plats mellan sängen och garderoberna! + några färgglada gardiner, väggarna är trotsallt vita... Kul kul! I love to inreda!



/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback