In a hurry

Julafton is coming up (ingen har nog missat det) och då ska det fixas julklappar och mer där till. Sen har vi en Åre-resa inte alltför långt bort och det ska bli super mysigt! Det som ligger närmare i tiden är den stundande flytten, flytten till nya huset, redan nu på fredag! Idag tänkte jag åka till Fältan och kolla på julklappar till de jag inte köpt till än, det känns som jag inte har några julklappar kvar, men det har jag ju! Har typ köpt två julklappar bara. OMG. Hur ska jag hinna allt? Det där med skidkläder tror jag att jag skjuter upp till efter jul, då kanske man hittar något på REA? Pengarna kommer om inte annat räcka till nu innan jag får lön igen - oops. Men jag tycker jag har skött mig ganska bra när det gäller min personlig ekonomi, kanske lite för tidigt att säga än. ;) Hinner inte träna denna veckan heller... Äsch det händer ju inte varje dag att man ska flytta, så jag får komma igen och träna nästa vecka istället. Dock är det sista veckan innan jul! Helt sjukt. Saknar snön på backen, den kanske kommer till julafton om vi har tur!

image1555

Lite fast-food deluxe för att matcha mitt hektiska schema?

/emma.



Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback