Insikt

Igår somnade jag senare än nödvändigt, det känner jag om inte annat nu. (Zzz) Jag kom hem, hoppade in i duschen, ner i pjamasen, in på rummet, starta datorn, fixa fram lite julmusik och sen var det det där med packningen. Ja, nu på fredag så flyttar vi och jag har i dagsläget packat endast fyra kartonger. Tro mig, mitt rum är inte färdigpackat! Inte på långa vägar, så jag har en hel del att sätta tänderna i. Efter lite middag i form av thaimat från Superwok blev jag tvingad (att säga nej är inte ett alternativ) att gå ut med vovven. Det regnade, så mina rosa gummistövlar åkte på, lite vardagsglamour är bara nyttigt! Efter promenixen i regnet och vattenpölarna + blöt hund, på 25 minuter kom jag äntligen hem. När jag gick genom grinden fick jag en insikt om att jag antagligen inte kommer skaffa hund själv (man ska aldrig säga aldrig), men det är riktigt mycket jobb med dem! Om man t ex ska åka bort en helg måste man ha hundvakt. Och mycket mer där till. De där promenaderna i regnet är väl inget som lockar heller. Inget ont om hundar, I love them, men att ha det ansvaret är inte lika gulligt som att gulla med dem då och då (inomhus). Iofs så har jag ju hund nu, och tvingas ta ut honom på promenader när man minst anar det, så helt befriad är jag inte. Inte förns jag flyttar hemifrån då vill säga :)

image1553

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback