Jag vill inte

Jag vägrar sova! Jag sitter här på sängkanten och bara stirrar, stirrar på inget speciellt och känner mig sådär trotsig. Jag vet vad som förväntas av mig. Jag ska borsta tänderna, tvätta ansiktet, krypa ner under täcket, sova och imorgon vakna med ett strålande leende på mina läppar för att börja den nya dagen. Not gonna happen. För just nu vägrar jag sömn och vill ha mer helg, eller något. Jag vill ha lite kontroll, alltså vägrar jag att sova. Make sense. Eller inte.

Jaja... Kanske kan göra alla skönthetsbestyr och sen krypa ner i sängen för att kolla på ett Grey's Anatomy avsnitt av dem som min söta lillebror laddat ned!? Mm... Det låter bra! För sova tänker jag då rakt inte.

image1527

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback