Jul innefrån och ut

Jul, jul, strålande jul... Är jag lite av en jul-oman kanske? Förra året var jag inte alls lika frälst i allt runt julen, iofs befann vi i familjen oss på Teneriffa så det var minst sagt en varmare jul, men i år är det annorlunda. Jag fullkommligt andas jul och julmusiken jag lyssnade på igår gav mig gåshud och massor med minnen... Nu var detkanske inte det jag tänkte skriva om i första hand utan något helt annat. Nämligen juliga kläder! Det känns helrätt att ha något rött på sig på självaste julafton, det hör liksom till, klart man kan ha någon helt annan färg på sig också, jag är inte helt hundra på att jag hade rött förra julen, eller julen innan dess och så vidare... Däremot har jag alltid röda undies och i år är inget undantag, så även det är något att sätta på min personliga önskelista! Om jag befunnit mig i USA hade jag inhandlat något från Victoria's Secret, men eftersom jag blir kvar på dessa breddgrader får det bli något annat...

image1554

Victoria's Secrets svar på jul.

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback