Julklappsshopping

Det finns två sorters julklappar, de man köper till andra och de man köper till sig själv. Idag och igår har jag handlat julklappar av båda sorterna och jag är supernöjd! Har nu betat av ännu några stycken från listan och har bara tre kvar! Eftersom julklapparna till nära och kära är hemliga kan jag bara visa mina personliga julklappar, lika bra att börja då! Tidigare idag nämnde jag julinspirerade undies och igår och idag köpte jag lite nytt och juligt på den fronten. Köpte också ett par handskar från VILA med rosett (!), mina hudkrämer som börjat ta slut, hårspray och lite till. Fick idag också hem smycken jag beställt från Le shop med massa smått och gott, och en julklapp till mamma... (Hon läser inte här så ofta så jag vågar mig på att skriva det). Juste! En doppresent till Rasmus också, Rasmus på luffen av Astrid Lindgren blev det igår (han kan inte läsa än så jag vågar skriva det här)! Säkert något mer, men det kommer jag inte ihåg nu...



***

Sen de hemliga julklapparna...

image1577

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback