Julledigt

Detta skrev jag i går, fredags, men kunde inte lägga upp det förns nu...

Nästan alla mina inlägg heter något med "jul", inget fel med det, man måste ju passa på nu innan jul när man får snacka vitt och brett om tomtar och snöflingor! Dagen till ära klädde jag mig i rött, eftersom det var sista dagen innan julafton på jobbet idag. Denna tröja köpte jag när jag gick i tvåan på gymnaiset tror jag, tänk att den fortfarande är kvar! Men jag älskar den, äger inte många röda plagg och denna tröja är i och försig inte röd röd, snarare röd cerise-aktig... Avgör själv!


Snart ska jag nog sova, är så trött, grymt trött. Ska bli skönt med tre dagars extra ledighet! Imorgon kommer mormor och moster Stina, vi ska ha lilla julafton och mysa lite. På söndag ska jag fika-lunch med Sophie och kanske Lotta innan jag åker vidare till Uppsala där jag ska fria jul hos pappa... Vi får se hur det går ;)

Puss och ha en härlig fredags kväll! /emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback