Needs

Jag har behov, flera sorters olika behov. Allt från att sova och äta till kramar och kläder. Just idag handlar det om skor. Denna månaden har jag varit väldigt duktig (visserligen har den nyss börjat men det är en annan sak) och inte shoppat speciellt mycket (en julklapp, ett par stövlar utan klack som jag måste ha men som ger mig ett he*vetes skoskav, en kofta och en t-shirt + två latte, en halv bio och en middag). Visst jag har ju shoppat och roat mig lite, men just när det gäller inköp som skor och kläder har jag legat lågt. Jag är positivt överraskad att jag inte åkt in till stan och shoppat upp en hel affär, än. Nu börjar shopping-nerven dock klia och kittlas lite och snart kan jag inte hålla mig längre... Hur ska det här gå? Idag ska jag nämligen in till stan och köpa lite julklappar och kanske risken finns att något litet och billigt (fynd räknas inte som shopping...) råkar komma med hem?! I så fall ska jag gömma påsarna för mamma... Eller säga att det är hemliga julklappar!

Hoppas hon inte läser bloggen...

image1547

Kanske ett par röda, ett par silver, ett par rosa och ett par blå...?

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback