Nyårslöften

Jag har redan börjat tänka på det där med nyårslöften. Har en hel hög med saker jag vill lova mig själv och sen hålla. Snacka om att sätta krav på sig själv och det om något måste ju ge en del ångest... Anyway, jag ska nu sätta lite press på mig själv redan nu och våndas över allt jag måste lova till det nya året! Då börjar vi då!

♥ Träna, träna, TRÄNA!
♥ Sluta äta så mycket socker (totalt godisförbud skulle inte funka på mig).
♥ Deffa inför beach 2008 (se löftena ovan)
♥ Ta det förbaskade körkortet.
♥ Bli lite mer ekonomisk.
♥ Fundera på framtiden... Min framtid.
♥ Skratta mig igenom allt och inte hänga upp mig på negativa saker.


Roligare löften (som mest går ut på att sabba min ekonomi):
♥ Köpa en tv! En sån där platt sak.
♥ Köpa en ny (fungerande) sterio.
♥ Åka på minst en solsemester!

image1669

/emma.

P.S. Kommer antagligen komma på fler saker...

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback