På önskelistan

För länge sedan (känns som hundra år sen) "gjorde" jag mina naglar. Jag gick till en nagelskulpturist och fixade schyssta naglar i gelé. Åhh så fina dem blev! Men efter ett tag blev jag hemmablind och tänkte inte på att jag hade dem och då spelade det nästan ingen roll längre. Så dan efter jag kom hem från Zakynthos (i början på augusti) dampade jag och tog bort naglarna (tog mer än tre timmar). Sen dess har jag varit neutral på nagelfronten och visst, det har ju sin charm det med. Men nu när jag såg några av Zakynthosbilderna ser jag hur snyggt det är med sånna naglar! Åhh vill ha... Men min nagelskulptör har flyttat till USA (för nåra år) så jag får ge mig ut och leta efter någon annan om jag vill ge mig in i det där med nagleplågeri en gång i månaden igen...

Perfekt julklapp va?! Kanske inte till alla, men till mig ;)

image1648


/emma.

***

P.S. Så här såg mina naglar ut med den franska manikyren... Kanske att jag tar silke nästa gång jag bestämmer mig för att göra naglarna igen?!

image1649

image1650image1651image1652

Fina kommentarer
Postat av: Johanna

Åh, jag gjorde mina naglar så för ett tag sen. Men jag fick damp efer 4veckor och gick till närmsta Åhléns och köpte ett medel som bröt ner dom. :D


Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback