Still got a chance?

Den där lägenheten. Den jag blev lite kär i, speciellt när hyran var så låg + att den var på 44kvm! Den är fortfarande till salu, säljaren accepterade nämligen inte ett bud på 1,1 miljoner när han egentligen vill ha 1, 950 000kr. Mäklaren sa att om jag höjer lite "kanske 25 eller 50 tusen till så kanske säljaren kan tänka sig det". Okej. "Bara" 25 (eller 50) tusen till då alltså. Hum. Kluvet. Jag har ju de pengarna själv, eller så kan jag låna av familjen, det är inte det största problemet. Men är lägenheten värd det? Kommer säljaren gå med på det? Vill jag det här? Grymt svårt är det! Funderar på att lägga ytterligare ett bud och se vad som händer... Hade varit så jäkla gött (göteborska) med en lägenhet! Julpynta lite och bara vara... Slippa tänka på att man ockuperar badrummet i en timma på morgonen... Städa när man vill, stöka ner en massa och känna att man är hemma. Detta är minst sagt en svår nöt att knäcka! Sen var det där med att det kostar en hel del att bo själv... Samtidigt som jag vill bo själv! Vuxen eller barn? Barn eller vuxen?

Give me an answer!

image1543

Barn på ett vuxet vi men vuxen på ett barnsligt sätt?

/emma.

Fina kommentarer
Postat av: Magnus

Är det inte Drew Barrymore? ;) Tänk va många enkronor 25 tusen kronor är! :) Men jag kanske inte ska säga så, du kanske har lagt budet redan? Men vad är 1 miljon om man får en schyst lägenhet? Dom kostar ju så (om inte mer)! Och kanske kan den stiga i värde sen i framtiden!? Så knäck nöten med att 25 tusen är ju inget! :) Så.. Go Emma! ;) Kram Magnus

2007-12-07 @ 08:56:42

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback