Tecknat

Idag har jag varit extremt trött, men det beror nog mest på att jag är sjuk... Segt är det i alla fall. När jag kom hem var huset sådär kallt igen (knas med värmen) så jag klädde på mig massa tröjor och dunsockarna för att få upp värmen. Sen bestämde jag mig för att kolla på en film och jag har inte så många än och de jag har, har jag sätt cirka tusen gånger. Tillslut valde jag min enda tecknade film jag äger, min favorit Anastasia! Det är inte Disney som har gjort den, så den är lite annorlunda och jag kommer nog alltid ha den som min personliga favorit! Jag somnade såklart på en gång, så jag såg klart den nu... :)

image1643

Anastasia och Dimitri - true love :) ♥

Det blir en tidig kväll ikväll, jag måste sova så mycket som möjligt för att krya på mig... Imorgon ska jag in till stan och förhoppningsvis köpa sista julklapparna, ska också gå på bio med min darling. Guldkompassen it is! Jag har läst hela triologin av Philip Phullman, då första boken heter Gulkompassen, så det ska bli spännande att se hur filmen är, böckerna var kanon!

God natt på er!

/emma.

Fina kommentarer
Postat av: Johanna

Jag gick å sjung sångerna iden igår..många som tänker på den alltså :) Det är verkligen en bra film *snyft*


Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback