The new look (again)

Det lackar mot jul, tror ingen har missat det, och då tyckte jag att bloggen behövde en liten touch av julen! Kontaktade som vanligt brorsan och jag i princip tvingade honom att göra något åt saken. Här är resultatet! Juligt och fint va? Vågade mig på rött denna gången istället för min alltid lika rosa look, lite förändring är väl aldrig fel?

Just nu packar jag saker som en idiot! Det är sista kvällen i detta huset föralltid (but you'll never know) och det är ju lite vemodigt på sitt sätt. Fast jag fokuserar mer på att jag har MASSOR kvar fast jag vet inte vad... Flyttgubbarna tar tydligen inte "lösa prylar" så jag är i stortsett körd. En kartong till? Jag vågar inte ens räkna efter hur många kartonger jag är uppe i. Den senaste kartongen var minst sagt annorlunda och nytänkande, jag blandade sterio, suddigummssammlingen, två lampor, dvdn... Vad mer? Ja, nåra andra minnessaker och en gardin. Det kallar jag. Nej jag saknar ord. Men mina dagar som "kartong-packerska" är räknade, för länge sen egentligen...

Nej, vad gör jag här? Borde ju göra klart, disskutera med mamma vad jag ska göra av all småskit. Gaaaah! Jag hatar att flytta när det gäller packningen! Hoppas huset är klart imorgon också... Fast även det vet man inte säkert (golven var inte lagda i alla rum). Jisses.

image1597

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback