Alla Hjärtans Dag

Jag kan tänka mig att jag inte är speciellt orginell med den rubriken på inlägget idag, den 14/2. Alla hjärtans Dag har börjat och än så länge väldigt bra, Igår fick jag ett underbart fint "brev". Mycket jobb låg bakom den fina tanken och de fina orden, så jag blev jätte glad! Det vet du redan om men iaf...

Sen fick jag reda på att jag kommer få blommor. "Men bli inte förvånad om det inte är något kort med, det ska det nämligen inte vara." Jaha? "Du kan inte se någonting?" undrade jag. "Det enda jag kan se är att det är från Strömstad, fast det får jag väl inte säga..." Nej det kanske inte var meningen att hon ska säga det men jag vet nog vem som är den "skylldiga" nu :) Aja...

Efter jobbet ska jag till Uppsala av alla ställen en dag som denna. En kompis till mamma fyller år på denna romantiska dag och vi ska fira henne! Hennes son och jag gick i samma klass några år och det ska bli lite kul att se vem han är idag...

Så ha en underbar dag alla ni som ligger mig varmt om hjärtat. Tänker på er massvis, speciellt idag, men annars också!

Många pussar å kramar/emma      


Fina kommentarer
Postat av: Magnus

Jag tänker lika mycket på dej jag me Emma! :) Hoppas du har det bra i Uppsala!! Men det har du säkert! ;) Det har gått jättebra med plugget idag! Känns bra!! :D Jag ska nog fira den framgången med att kolla på film nu eller nått! :P Pussss!

2007-02-14 @ 19:49:38

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback