Nada mas

jaokjsjhhhggtrrfgs

Hoho, vadå? Ge mig en chans att förstå. Inte ett ljud eller ett endaste litet pip ifrån dig, hade kanske förväntat mig det och det är väl fullt förståligt? I alla fall en sån dag. Men varför skulle jag tro det, det är tydligen igenting.

Mycket skönt med helg snart... Det går så otroligt fort! Swish, swish och hoppsan, har jag missat något? Nej men det är livet, ska bara hoppa in i farten och försöka hålla uppe tempot eller kanske varva ned det lite...

P.S. Har skapat en liten bildshow där ovan och jo jag har faktiskt saker för mig :)

Fina kommentarer
Postat av: Magnus

Jaa! Det går ju verkligen så fort! Det är ju en ny vecka innan man hunnit komma på att det varit helg! Eller ja, kanske inte riktigt så fort, men nästan! Jag tycker det var en fin bildshow där ovan! ;) hihi.. jag såg ju dej på jobbet, lajv på msn, idag, så jag kan ju intyga det att du har saker för dej hela tiden! ;) Å ditt headset fick du ju använda många gånger! :) ..vi får se vad som händer ikväll, Jag och Mattias kanske går ut ikväll, det var nått band som ska spela på "trappan" (vårat kårhus).. vi får se! Men oj vad jag skriver! :P Ha en toppen kväll!! Puss å kram på dej Emma!!

2007-02-15 @ 18:15:04

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback