Semlor gånger 2

Semlor har jag gillat, men aldrig riktigt älskat. Det har funnits hemma och man har inte driekt sagt "nej tack" till dem. Igår åt jag två semlor (!) och blev uppriktigt förvånad när jag upptäckte att jag verkligen gillade dem. Mm, brukar inte var så förtjust men nu är jag nog omvänd! Om ett år smäller det igen och då ska jag se fram emot det på riktigt:)


Pussar/emmaSemla

Fina kommentarer
Postat av: Magnus

Så du åt min semla, den jag missade att äta igår, också? :P Men hur kunde jag låta bli att äta semla igår, "fettisdagen" (eller "fet tisdagen", dagen då det var tänkt man ska äta upp sig inför fastan som är nu fram till påsk - visst är det därför va!?), dagen man "ska" äta semlor? Jag får sattsa på semlor gånger 2 nästa år jag me nu då! ;) hihi.. puss puss!

2007-02-21 @ 12:29:22

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback