Konstigt...

Jaha. Det känns jätte skumt och konstigt. Som om det inte ens har hänt. Det som varit utspritt över nästan hela den tiden jag bott här, (nästan fem månader!) är nu totalt frånvarande och borta. Men jag känner inget speciellt, nada, tomt, vadå? Det är kanske det som känns konstigt att jag inte känner något. Borde jag det eller var det inte mer än så, för mig alltså. I och för sig är jag väldigt bra på att "stänga av" och skjuta upp eventuella känslor eller att i alla fall känna nåt. Fast varför klagar jag egentligen? Vem skulle inte vilja vara i mina kläder och inte känna så mycket som en sinnesrörelse?

Det är bara skumt, det är som en dimma, det har inte hänt eller inträffat, det har gått upp i rök och det är inte mer med det. Är det det som känns så tomt? Att det som kunde ha varit något, var förutbestämt redan från början (från din sida) att inte bli något  och sen är det stopp - inget har hänt. Nähä.

Well - adjöss då

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback