U-a

I helgen bär det av till Uppsala (också kallad U-a), ska bo hos farmor å farfar och kolla läget på stan, dagtid som nattetid. Juste jag ska ju fixa håret också - ska med andra ord klippa mig :) Mitt hår är inte så som jag vill ha det och då passar det utmärkt att utnyttja klippnings-presentkortet jag fick när jag fyllde!

Nej nu ska jag i en himla fart avverka alla (och då menar jag kanske 25 st) Eurocard som ska vara klara idag! Dock så har inte alla säljare och FC skickat in sina kvitton än - så allt ansvar är definitivt inte mitt och det är en fördel :)

Pussar i massor/chica tjejen i växeln


Fina kommentarer
Postat av: Magnus

Du gillar det här med förkortningar! ;) Hur uttalar man "U-a"; "u sträck a", "uu aa" eller "ua"? ;P Du får berätta sen! ;) hihi.. Många Eurocard blir det alltså!! Hoppas det går bra!! Inatt kom det ännu mer snö! :D Det är super mysigt ute!! Hoppas det är snö i sthlm oxå! :) Hoppas du får en toppen helg i U-a! ;) Puss puss!! /mr M

2007-01-12 @ 11:34:29

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback