Uppsala by night

Hade en underbart kul kväll ute i lördags!
"Dyk inte i poolen" - eh? Ja, mycket riktigt, de hade beachparty på Seven, både fredag och lördag. Vi trodde de skulle släpa ut alla 4 ton sand (eller vad det var) till lördagen men icke. Så vi pulsade runt i sand och spanade in bartenders i shorts och insmorda med babyolja. (Helt okej). Att dansa i sand har jag inte testat tidigare och man blev lite seg i benen efter ett tag :) Tack tjejer för en hel kul kväll! Det gör vi om snart!


Tessa, jag å Sofia


/emma


En parantes - det citatet du har "tjejer är onda" håller jag inte med om. Snarare "killar/du är ond". Eller är jag hård nu? Fast det var du som sa det först.

Fina kommentarer
Postat av: Anonym

hej gumman! måste höras snart ju :) tänkte bara skriva, va snygg du är :) puss, saknar dig

Postat av: Magnus

Vilken bild! :) Å lika vacker som alltid är du Emma! :) Puss!

2007-01-16 @ 09:58:38

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback