Glamdrottning?

Nej, det är inte . Jag har inte förändrats, jag är fortfarande samma person. Jag är ingen kall, ytlig, "näsan upp i vädret" - glam-tjej! Nästan en sårande kommentar. Visst, jag skriver inte här i bloggen på samma sätt som förut, men det väljer jag väl själv? Jag tycker kläder och sånt är väldigt kul och då är det väl ganska självklart att jag skriver om det jag tycker om här på bloggen. Man skriver ju om det man vill och gillar, det man för stunden känner att man vill berätta om. Att skriva om sina innersta känslor är ganska utelämnande, i alla fall om man är ledsen, arg eller besviken på någon. Jag skrev mer om mina innersta känslor förut men jag vill inte längre blotta mitt innersta. Så för att "skydda" eller öka min integritet har jag dragit ned på just det. Jag skriver fortfarande med mina ord och på så sätt förmedlar jag fortfarande vem jag är. Det är fortfarande samma glada (om inte gladare) tjej som finns bakom orden du kan läsa och bilderna du titta på. Bara för att jag bor i Sthlm och gillar mode m.m. betyder inte det att automatiskt blir en "snobb". Du som känner mig vet att jag är mer än bara glamour.

/emma - More than that



Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback