Inför-semester-shopping

Ja det är semester tider och det tror jag ingen missat, detta faktum att det är sommar nu också känner vi till. Solen lyser dock inte lika starkt som vi kanske hoppts. Well. Trots detta ska jag ha semster! Nästa vecka närmare bestämt, sen ska jag jobba en vecka och efter det v. 30-31 kommer jag ta ännu ett break. Underbart!

På söndag åker jag och min bror tåg till Strömstad, vi ska åka X2000 och det går hela vägen till Strömstad, inte ett enda byte. Tåget kommer dock inte gå i max hastighet sträckan mellan Göteborg och Strömstad. Jag måste verkligen börja packa nu, ska till Uppsala imorgon direkt efter jobbet för att äntligen få träffa min lille bror Rasmus! Sen på lördagen ska jag och min bror Emil åka till Sthlm för att sova här till söndag och tidigt på morgonen ska vi ta oss till Centralen och sätta oss på tåget. Phu - lång mening det där! Så, sammanfattningsvis ligger jag efter ganska bra i planeringen när det gäller organisering av kläder och diverse prycklar.

Något jag absolut hann med var den lilla mini-shoppingen jag tog mig tid till efter jobbet. Åkte in till Lidingö centrum och hittade en hel del. Här har vi dagens fynd!




Eller ja, fynd är väl att ta i, för det mesta är köpt till ordinarie pris :) Bild 1: Bikini från H&M som jag blev kär i. Handdukar från Hemtex som mamma gav i "sommarpresent" och en body scrub. Bild 2: Mönstret på bikinin. Bild 3: Kofta på Rea från Lindex. Bild 4: Ta tre betala för två, trosor från Lindex. Är verkligen nöjd med dagens shoppinginsats! Nu kanske jag kan börja packa då? Snart...

Ha en tipp topp fortsättning på dagen!
/emma.

Fina kommentarer
Postat av: Bertil

Bra smak men hittade du inget med hjärtan på då........

2007-07-05 @ 22:27:40
Postat av: Emma

Hehe ja, jag får köpa något med extra mycket hjärtan nästa gång:) /em


Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback