Jisses

Det är ju snart vi fem tjejer åker till Grekland och Zakynthos! Igår var det exakt en vecka och idag är det only sex dagar kvar! Ska blir så enormt kul! Inte trodde man att när jag och Lovisa bokade resan i mars-april, att det skulle gå så himla fort. Men det är ju så det är, tiden överraskar oss ständigt och även fast man mycket väl vet det, blir man ständigt förvånad...

Vips så är det helg och snart måndag och det är dagen innan vi åker till värmen och vår semester! Jag har såklart börjat på en packningslista, men någonstans spårar det alltid ut och jag får börja på en ny. Men vadå, har man så många klänningar som jag hunnit skaff (lämpliga för utlandsresor) är det inte helt lätt att välja bort någon. (!)

Har jag sagt att jag beräknat ta med ca sju skor?

/emma with ♥ to U

image353image354
image355

Bilder från Laganas och en bild på jättesköldpaddorna som finns just runt Zakynthos. Åhh, I can't wait!

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback