Mr Harry Potter!

Var som sagt på bio ikväll med Felicia (som vikkat för mig denna veckan på jobbet och som styr kosan hem till Helsingborg imorgon) och såg Harry Potter och Fenixordern - den var verkligen rysligt bra! Spännande och ganska läskig, det är verkligen inte en barnfilm längre. Så se den omgående! Jag väntar också med spänning på den sista boken, har hört rykten om att Potter ska dö, men sånt vet man aldrig säkert...

Kvällens biolook + favvoväska (Friis & Company) just nu!



Sov sött! /emma.

P.S. Tack Emil för min nya fina finish på bloggen! Love ya'!

Fina kommentarer
Postat av: Felicia

Tack för igår! mycket trevlig. bloggen blev skitsnygg ;)

Postat av: Emil

Jag blev rätt nöjd själv :D men lite finns kvar att göra :)

2007-07-16 @ 11:47:33

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback