Party party!

Var är brudarna? Har ni fest eller?

Mm tydligen, igår blev det riktigt röj! Efter en vinare, en eller två cider och en halv shot jäger (det smakar ju värre än hostmedicin) så var jag riktigt på G! Jojo, känner nu att jag fick i mig en del igår... Hoho! Skickade massa sms, som ledde till ett samtal från Italien igår kväll och ett annat samtal idag, jisses - vissa får ju verkligen till det. Sen raderade jag alla skickade sms igår för att slippa skämmas över det idag, typ. Men nu har jag ju ingen aning om vad jag skickat och till vilka. Smart Emma, verkligen smart. Så om du har något stötande sms alternativt mms så ber jag så mycket om ursäkt ;)

Puss å sånt, dags att kliva ur pjamasen och in i duschen.

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback