Påväg

Nu sitter jag och Emil på tåget, vi står stilla i Uddevalla för tillfället. Oj, vad det var länge sen man befann sig här. Vi har åkt direkttåg till Strömstad med X2000 och det har gått jätte bra. Vi har kollat på en film, Bandits, med Bruce Willis och några till. Den var faktiskt jätte bra! Se den! Mycket kul film, vi satt och skrattade men jag var tvungen att stoppa ansiktet i min skarf för att inte göra hela tågvagnen irriterad :)

Dagens outfit för tågresan, min nya kofta, en gammal t-shirt med döskallar å band i midjan.

 

Framme i Strömstad om en och en halvtimma, kanske ska kolla in en till film? Tur att Emil tog med sin hårddisk! :D

Pussar å Tuttuff tuff tuff (ett försök att imitera tåget)

/emma.

 


Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback