Personligt

PERSONLIGT

01. vad heter du? Emma
02. vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? Gillar Emma, men när jag var mindre var Josefin eller Elin bättre
03. vilka andra namn hade dina föräldrar tänkt ge dig? Mathias
04. vad vill du bli när du blir äldre? Ingen aning, borde jag veta?


UTSEENDE

01. hur lång är du? 166 cm
02. hur mycket väger du? Nja, svårt att säga
03. hur mycket väger du på riktigt? Har ingen våg så jag upprepar: svårt att säga
04. skostorlek? 38
05. glasögon? Jepp, men jag anväder nästan bara linser


FAVORITER

01. filmer? Borta med vinden, The Holidag mfl
02. låtar? Beautiful girls - Sean Kingston: tillägnad Feliziia
03. mat/dryck? Ceasar sallad, skaldjur och fisk/Loka Citrus och vitt vin
04. djur? En vovve: Hugo + x-antal dammråttor...
05. kändis? Är inte så uppdate på kändisar


Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback