Rosa pix

Jag erkänner det: jag är lite pryltokig. Hellst ska prylarna var rosa - förstår inte vad jag fått den idén ifrån - men fint är det! Här har vi lite innehåll i min väska, alla grejer är inte med, saknas nån penna och så på bilden. För tro mig, min väska är stökigare än så och innehåller mer än bilden visar! :)



Kalender, mobil, Guess plånbok, läppglans, iPod nano, Extra tuggummi, nyckelknippa, SL-korts fodral
iPod nano i rosa - såklart
♥ Min Friis & Company väska i närbild
♥ Mitt ny inköpta armband, som man kan köpa massa berlocker till. Första berlocken blev en sko, någon förvånad? Thomas Sabo heter märket.

Dagens look; lite rosa-änglalikt-mjukt-fluff till jeans.



Empire inspirerat linne i rosa med spetsdetaljer från Ginatricot
Klockhalsband från Pieces
Zoul jeans från MQ

***

Snart ska jag hoppa på tåget in till stan för att fika med Lovisa och Lotta! Ska bli najs att uppdatera sig lite!
Ha en skön kväll everyone!

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback