Sommar och sol

När jag gick ut utanför dörren imorse för att gå till jobbet möts jag av solsken och värme. Bra tajmat. Kul att man väljer fel vecka att ha semester liksom... Hoppas det regnar resten av veckan så jag slipper våndas över fint väder när jag måste vara inne. Inte för jag missunnar någon annan värme och semester, verkligen inte. Nej nej. Vem försöker jag övertyga? :)

Måndag och solsken, måste jag säga att telefonen inte riktigt ringde varm? Ganska dött med andra ord. Ska lära upp ännu en vikarie denna veckan, han ska sitta för mig v 30 och 31. Det fixar han galant! Men det ringer inte mycket och vad kan man göra då? Plus att det går grymt mycket segare med lite att göra!

Klädvalet för dagen:



Vit t-shirt Esprit
Blå och vitblommig omlottkjol från Lindex
Svarta pumps från Bianco


Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback