Sovmorgon och melon

Nej jag gick inte upp nu, men klockan var näramare tolv när jag gick upp... Skönt att sova och slippa tänka på att man måste upp, prestera något speciellt. Gjorde i ordning lite fil, med honungsmelon, flingor å lite solroskärnor. Mums blev det! Melon är en av de frukter jag tål och som faktiskt är god (tål banan men de fulkommligt hatar jag, fick för mycket när jag var liten). Idag ska jag bara ta det lugnt, ska strax ut i solen men första ska jag gå en sväng till ICA och köpa batterier till min nya uppvärmingsbara ögonfransböjare, måste ju se om den funkar!

Sen tänkte jag göra sånna bra saker, som att städa lådan i badrummet, kolla runt i mina papper efter pass och obetalda fakturor så man inte behöver tänka på det det första man gör när man kommer hem.

En skön och avslappnad dag med lite inslag av organisering och att packa väskan rätt!

Gå-och-handla-på-ICA-outfiten...

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback