Summer in the city

Somnade riktigt sent i natt/morse... Hum... Men jag klarade ändå att gå upp halv elva, springa runt lite i huset, greja och feja. Sen åkte jag in till stan för att träffa en vän, ta en glass och ett glas vin. Det var jätte trevligt! Vinet gick rätt ned i tårna men det belv inga förödande följder för det ;) Sen fick jag också oväntad shopping/styling hjälp! Mycket uppskattat och jag älskar verkligen skorna jag köpte och allt det andra...



Topp i blått med en rosett av svart sidenband i linningen från Ginatricot
♥ En uppvärmbar ögonfransböjare och liten necessär från Make Up store
♥ Svart prickig plast väska från Wedins
♥ Guldiga sandaletter från H&M
♥ Peeling och peelingsvamp från The Body Shop

Nu har jag städat rummet och är välförtjänt av lite avkoppling i soffan...

Ha en skön kväll!
/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback