Bebisar kommer med storken, eller hur?

Något jag inte sagt/skrivit något om detta faktum tidigare, kanske för att jag inte vill eller för att det gör mig ledsen. Och nej det handlar inte om att jag först nu kommit på att bebisar inte kommer med storken. Utan det att pappa ska få barn med sin nya fru (så ny är hon iofs inte, de har varit gifta några år - hans gamla fru då?), h♥n beräknas komma den 25:e, men sånt vet man aldrig riktigt säkert...

Jag har kanske inte nämnt det på grund av det att pappa och jag inte pratat på ett å ett halvt år?! Nu har vi träffats och det gick ju bra... Och när han nämde i ett mail och undrade om jag skulle komma och hälsa på när de fått tillökning så blev jag lite tagen om det är rätt ord. Jag ska liksom få ett syskon! Och det är ganska stort... Har förträngt det eftersom jag inte varit "kompis" med pappa på så länge. Han berättade det inte ens själv att de skulle ha ett till barn... Men nu är det så och jag kanske kommer att få hålla i en liten bebis snart?!

/emma.


Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback