Boy or girl?

Kontakten med min kvinnliga sida:

Köpt en hårfön [ ] - fått en
Sminkat mig i annat avseende än att se rolig ut [x]
Följt med som smakråd vid en shoppingrunda [x] - oh yes!!
Pratat känslor...nykter [x]
Skrattat under en romantisk komedi [x]
Berömt en person av manligt kön för sitt utseende [x]
Ringt upp en person utan konkret syfte [x]
Funderat på namn åt mina barn [x]
Insett storheten hos Barbra Streisand [ ] - Vem?
Lyssnat på en skiva främst för att personerna i bandet är snygga [x]
Druckit cosmopolitan [x] - favorit drinken!
Sett ett avsnitt av "sex and the city" [x] - har hela boxen, har tappat räkningen på alla maraton ;)
Sett två avsnitt av "sex and the city" [x] - se ovan.
Känt mig sugen på en kopp te [x] - kvinnligt drag?!
Känt glädje över att få blommor i present [x]  - I love flowers
Gjort någonting romantiskt på eget initiativ [x] - kvinnligt drag (nr 2)?
Blivit arg utan anledning [x]  - Nejdå, är jag arg så har jag en anledning, eller jag tror i alla fall det...
Gråtit efter 9 fyllda år [x] - Tell me about it ;)
Brytt mig om HM´s val av modell [x] - Äh, bara fejk va?
Insett storheten i Linda Skugges krönikor [ ] 
Kramat en kille [x]
Dansat [x] - Allways and for ever - "Dansing Queen 87"

Kontakten med min manliga sida:

Ljugit om hur mycket jag har druckit [x] - åt vilket håll (mycket eller lite) är olika...
Ätit en blodig stek [x] - mat eller?
Läst en biltidning [x] - om jag blivit tvingad
Framgångsrikt använt en borr, hammare och diverse andra redskap [x] - kolla in mina rakt hängade tavlor!
Styrketränat [x] - Boring...
Fortsatt prata med en person av kvinnligt kön även efter det att hon visat sig vara tråkig, enbart på grund av att hon var snygg [ ] - inget för mig
Sagt att något, som var på gränsen att få mig att gråta som ett spädbarn, inte alls gjorde ont [x] - åjo
Tillbringat en hel dag, enbart betraktandes sport på tv [ ] - Aldrig i livet!
Lovat att ringa dagen efteråt och sedan struntat i det [x] - ibland hinner man ju bara inte
Läst en bok av Jan Guillou [x] - Ondskan & nån annan bok
Läst ett nummer av Slitz [x] - Pappa hade ett antal...
Dunkat någon i ryggen i syfte att få denne att känns sig uppskattad [ ] - Jag klappar ;)
Känt mig hungrig efter att ha ätit en hel pizza [ ]
Gått på en Ulf Lundell-konsert [ ] - Är det manligt?
Använt händerna till att slå någon i syfte att skada denna person [x] - kallas syskonkärlek
Gjort lumpen [ ] - Aldrig i livet nr 2
Känt mig nödgad att bräcka någon i armbrytning [x]
Känt mig häftig över att åka jättefort i en bil [ ] - har inte körkort än...
Enbart stirrat snettuppåt vid besök på en pissoar [ ]
Lagat någonting på egen hand [x] - mat eller prylar?
Skrikit "kom igen nu gubbar" på fotbollsplan [ ]
Tävlat i att dricka öl [x] - Jag vann inte...
Påpekat hur otroligt bögiga Westlife eller annat valfritt pojkband ser ut [ ] - "Show me the mening of beeing lonley..."

Kvinnliga: 18/22

Manliga: 11/24

***

Jag är tydligen tjej :)

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback