Chockartat (av den mildare formen)

Ja, lite i chocktillstånd är man allt. Jag försökte fixa en dokumenthållare som bara inte vill hålla sig någolunda i ordning, men i alla fall. När jag vänder mig om står en hel drös med brundbrända överkroppar framför receptionsdisken. Ehh?? "Heej...?" "Vi vill köpa dricka", sa en överkropp. (Efter en liten chock-paus) "Okej, det kan ni ta i kylen därborta..." Jo så lite tagen blev man allt. Jag menar när brukar fem-sex brunbrända överkroppar uppenbara sig bara sådär? En förklaring kan ju vara att de jobbar här just nu, med att bygga om vårt lager. Sen att de ville ha dricka kan bero på att det är jäkligt varmt ute, och ja det i sin tur kan förklara varför de var så bruna...

Nog om det. Jag fick ett annat besök här idag. Av Bertil! Alltid lika kul att se dig, fick en ros, men inte i marsipan form. :)

Nu back to business/work!
/emma


Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback