Grillfest på nationaldagen

Vilken dag det var igår! Vädret blir bara bättre och bättre! Varmare och varmare! Just nu sitter jag inomhus, och nästan fryser, fläkten blåser svalt... Men imorgon är jag ledig och den dagen spenderar jag antagligen utomhus och i solsket, när vi ska fira Tessas student dag! (Fasen vad jag tjatar om det!)

I alla fall. Igår var det grillfest hos Sophie som jag tidigare nämde. Det var jätte trevligt, kul och en hel del folk. Och efter som det tidigare nämda fina vädret höll i sig, satt vi på filtar direkt på gräsmattan åt grillat, jodrgubbar och glass +lite vin :) Efter som jag varit igång hela veckan och ska åka vidare till Uppsala idag efter jobbet så kommer jag inte få sätta mig ner och andas ut än på ett tag. Men det är kul! Åter till grillfesten, det var som sagt toppen väder, toppen mat och toppen sällskap! Vad kan man mer begära en sån kväll?

Kom hem ganska sent, om man tänker på att jag skulle upp tidigt och jobba. Men vadå?! Det är ju sommar! :)

/emma

P.S. Mitt himla tjat om att bilderna kommer senare, ja det kommer bilder även från denna kvällen (om det blev nån bra förstås;). Håll ut!


Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback