Home sweet home

Ja ni hörde (läste) rätt, jag har kanske fått napp på en lägenhet! Min kollega, ordinare avbytare och ansvarig över växeln, har en son som har en lägenhet i Baggeby här på Lidingö. Han kom förbi och sa att den eventuellt skulle vara ledig från juli till mitten på januari någon gång. (Hoppar av glädje!) Den har alltså chans att bli min! 3000pix i månaden, möblerad (liten fördel eftersom allt mina möbler och diverse inredningsartiklar befinner sig i Strömstad, inget ont om den staden, men det är en bit bort. IKEA ligger närmare! Sluta skriv i parantesen nu Emma!) och fin. Så ja jag är mycket sugen. Nu frågade sonen om jag kunde ta den från första juli... Fast grejen är att jag har ju inte ett öre, om man ska dra bort senaste tidens investeringar, dator, kamera, Zaynthos resa... Men ändå!!

En annan grej, vill jag flytta hemmifrån igen? Sen i januari, ska jag flytta till någon annan lght då? Eller hamnar jag hemma igen? Lite sånna tankar har man allt. VET INTE!!! Toppen och botten. Måste snacka med mamma, I guess... Ikväll efter träningen kanske...

Puss/emma


Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback