Jag vill flytta nu!

Fasen va man kan bli irriterad. Man kommer hem ont i magen, måste ha mat och tar för sig lite tacos som står på spisen. Men det får man ju fan för, eftersom det inte var tänkt till mig. Så jag får göra "ersättningsmat", i form av min matlåda till imorgon, grekisksallad med kyckling. Kul kul.

Slutsats: Jag ska nog flytta hemifrån ändå. Ett konstaterat faktum.

Sen finns det ju små humörshöjare som t ex Cosmopolitan och nu pratar jag inte om drinken, utan den trevliga tidningen man får direkt i brevlådan en gång i månaden.

Pussar/emma

P.S. Jag trodde det kanske, förhoppningsvis, runnit ut i sanden så att jag skulle slippa ta den diskusionen. Eller i överhuvudtaget såra. Men det verkar vara lättare sagt än gjort...

image179

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback