Lägenhets projektet

Jag har hört att ett projekts "kännetecken" är att det har en tydlig början och ett tydligt slut. Därför ska jag nu knyta ihop påsen (innehållande: att hyra eller inte hyra lägenhet i ett halvår). Och nej, jag ska inte ta den. Känns ganska onödigt att bo någonstans i ett halvår och sedan tvingas flytta, kanske hem igen (att flytta hem två gånger på raken, efter bara en liten paus blir kanske jobbigare). Just detta halvår betalar jag dessutom inget hemma, det ska jag börja göra när hela familjen flyttar in i det nya huset. Då kan jag ju passa på att spara pengar istället detta halvåret... Kanske börja med det där jäkla körkortet! Jo jag borde väl det - fan va segt.

Nu hoppas vi att molnen lättar och att jag kan ta tag i vissa saker...

/MemPem


Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback