Pirates of the Caribbean

Igår var jag på bio med Bertil och såg, som överskriften påpekar, Pirates of the Caribbean. Det var en bra film och det hände verkligen något hela tiden, inte en lugnt stund! Underhållande och ja, tre timmar har aldrig gått så fort! Något som var lite små störande var bög-paret, nej förlåt de homosexuella, de satt å pratade, skrattade högst och nästan låg på mig under större delen av filmen. Men åter till filmen, den var bra och ja, slutade lite sorgligt, jag grät näästan... Snyft. Se den om du inte sett den än!

Försökte lägga in en bild på filmen, men utan framgång. Jag antar att de flesta vet var jag snackar om så jag struntar i det:)

Men outfiten för jobbet igår då...



Favvo vita capribyxorna
En gamal kärlek till omlott topp, från Saracecilia
Nya skorna jag köpte på Dinsko i onsdags (se nedan)



/emma

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback