Solig båttur

Idag har jag spenderat det mesta av dagen på vår båt, på någon ö i skärgården. Hel mysigt och framförallt hel varmt. Kan också säga att jag inte är helt utan brännskador... Men de har jag ingen bild på ;)



Som jag sa tidigare att jag premiärbadade i farmor och farfars pool här om dagn, så premiärbadade jag i sjön/havet (sött och salt, också kallat Kattegatt) idag! Hela 21 grader och det var helt underbart. Det var min brorsa, mamma, hennes guy, Lollovisa och Hugo + moi som var på båtturen. Lovisa raggade mamma upp på vägen till båten så det var lite spontant. Hugo stackarn får vara mer om mycket och lite till, men han fann sig i situationen och kröp ihop i ett skuggit hörn. Fråga mig inte vad som händer på bilden när jag har bikini...

Ha en fortsatt toppen lördag! Nu nalkas det kanske en svalkande drink med mam?!

Pussar å kramar/emma.

P.S. Jag tror jag vill segla på midsommar! Vem hakar?

Uppdate: Här har vi bildbevis på mitt premiärdopp i det stora blå! (Nej det är inte så kallt som det ser ut ;)




Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback