Sommar, sommar, sommar!

Ja vilket väder och det är tydligen bara början! Det ska bli varmare och varmare hela veckan! Weee! Är helt överförtjust! :) Båda idag och igår har jag solat i bikini och lite färg har man allt fått! Alla grannar klipper sina gräsmattor, så man hör gräsklippare hela tiden... Det är liv och rörelse i huset, hundar, barn och föräldrar springer om kring och fixar. Jag ryckte upp rabarber ur rabatten förut och snart ska vi äta rabarberpaj. Mums! Det är verkligen sommar det! 

Igår åt nästan hela familjen middag på Restaurang Bryggan, vi satt ute och hade solen i ansiktet hela kvällen, hur skönt som helst. Mamma och jag tog en drink innan, jag med min Cosmopolitan (förvånad?) och mamma med en Pims. Sen avnjöt vi en god god mat och en pannacotta till efterrätt. Så här vill jag att varje dag i sommar ska se ut...

Nästa vecka kommer vara fullspäckad! På måndag (imorgon) ska jag och kollegorna springa/jogga/gå Vårruset! Sen är man väl där hela kvällen... På tisdag, direkt från jobbet kl 10.00 åker de flesta till vår sommarfest till Husby Säteri. Ska bli hur kul som helst att få se företagets skott och festa tillsammans! Innan middagen den kvällen ska jag åka fyrhjuling och "spaa"! Sen är det blå-gult tema och barbeque à la Sverige! De flesta sover kvar på slottet, det sägs att det spökar där...

Vi kommer hem på onsdag mitt på dagen någon gång, jag ska direkt hem, greja lite. För på kvällen är det grillfest hos Sophie med massa folk! Ska bli hur kul som helst! :) Dan efter, torsdag, ska jag åka till Uppsala direkt efter jobbet kl 16, och det gäller att jag hunnit packa väskan dagen innan (maxat)! På fredag tar Tessa studenten (Hurra!) och det blir mottagning och massa sånt. Sen har jag ett olöst dilemma, ska jag åka till Sthlm på em/kväll på fredagen för att parta där? Eller ska jag stanna kvar i Uppsala? Det återstår att se...

Men så länge: Puss å kram och ha en toppen söndag! 

/emma

 Lördagens restaurang outfit. Silver, rosa och vitt...

image144

Fina kommentarer
Postat av: Magnus

Va du var snygg i lördags Emma!! :) Du är säkert lika snygg idag med! ;) Hoppas allt är bra hos dig! Kram kram kram!

2007-06-04 @ 09:53:07
Postat av: Cecilia

Åh visst är der härligt med det underbara sommarvädret:)


Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback