Uppiggande

Jag är fortfarande lite krasslig (kan inte riktigt prata och formulera ord) - men det börjar bli bättre! (Hoppar i sängen av lycka). Har på "morgonen" avverkat sex avsnitt av Sex and The City säsong 1, man ser verkligen skillnad på de äldre och de nyare avsnitten. Sen kokade jag kaffe (!) För er som inte vet så kokar jag aldrig kaffe hemma till mig själv. Och jo, jag vet hur man kokar kaffe, både på jobbet och hemma, men jag gör det aldrig till mig själv. Men idag behövde jag lite koffeinrus så jag har snart hällt i mig en rejäl kopp kaffe med mjölk. Kom på mig själv med att fundera på om jag skulle värma mjölken och skumma den - men nån måtta får det väl va!

Nu har jag druckit mer än hälften av kaffet och det börjar svalna... Dricker jag för långsamt då?

image268

En bild från förra sommaren när jag var och hälsade på Loijs i Hunnebostrand. En mycket fin bild på våra Kaffe Latte. Ett stort plus var ju de fina hjärtana. Loijs, jag kommer sakna dig dessa veckor när du inte är här!

/emma

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback