Vardags lyx

Förutom att gå på bio finns det andra saker som kan klassas som vardags lyx, om man nu inte råkar vara ledig på just vardagar och bada i pool, gå om kring på stan osv (som en viss person...). Alltså de som inte vardagslyxar ständigt, måste hitta de små sakerna som lyfter upp helheten - av vardagen. Det jag försöker säga är att jag var hos Loijs i förrgår och snackade lite, åt lite mer chokladkaka, snackade lite mer, kollade på en grymt dålig tonårsfilm. Men vi har ju så kul så vi överlevde! Precis innan jag skulle gå hemåt och krypa ner i sängen, åt vi lite mackor (jag som är så emot att äta mitt i natten, nåja klockan var ca 22.30 - 23.00). Men en sån sak, som att bara vara, i myspyskläder och att snacka om allt möjligt är guld värt!


Här fixar Loijs lite macka...

En annan sak som höjde mitt humör ytterligare denna dagen är mina färgglada (minst sagt) gummistövlar. Så dem åkte på påväg till Loijs :)



/MemmaFärgklick

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback