Dvala

Nu har denna veckan passerat i en rasande fart. Det var ju inte länge sedan det var måndag, hann inte fatta att det var måndag innan det blev fredag. Bara så där hux flux! Veckan har varit seg, mentalt alltså, men ändå gått fort. Jag har känt mig dystert men verkat glad. Jag kanske är glad egentligen? Allt händer runt om mig och jag är ytterst närvarande men samtidigt inte alls. Snacka om att haka upp sig... Acceptera istället.

Ikväll, eller ja om en liten stund, ska jag och några kollegor göra oss snygga för en salsa kväll! Det kommer börja ganska tidigt så jag däckar väl strax innan 12 :) Nejdå, men jag har lovat mamma ett "mindre nyktert" telefonsamtal. ;) Eller inte, men i alla fall det ska bli jätte kul! Dansa är ju aldrig fel! Hoppas jag får dansa med någon som är aningens bättre på det än jag så det blir någon dans utav det. Vägrar också bli en "panel höna"! Men nej då, det kommer bli en toppen kväll! Frågan är om jag ska ta klänningen? Panik i morse när det gällde vad som skulle ner i väskan eller inte och en bad hairday, till råga på allt! (Ja, jag vet, dagens I-lands problem.)

Mega puss å en liten kram/emmaSlim

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback